چرا خرید سوله یک امر سرمایه گذاری است؟
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
چرا خرید سوله یک امر سرمایه گذاری است؟
نوشته شده در چهار شنبه 1 بهمن 1399
بازدید : 276
نویسنده : کاربر
همانگونه که می دانید افرادی هستند که به خاطر سرمایه گذاری اقدام به خرید سوله می کنند البته بعضی از اشخاص هم که غالبا یا تولیدکننده هستند یا صنعتگر از خرید سوله دنبال راه اندازی کسب و کار جدید و یا توسعه کسب و کار فعلی خود هستند.
در هر حال چون ارزش ملک هیچوقت کاهش نمی یابد لذا می توان گفت خرید سوله همواره یک سرمایه گذاری محسوب می گردد.
اگر به دنبال خرید سوله هستید و میخواهید که دچار گرفتاریهای بعد از خرید نشوید بهتر است از املاکی هایی خرید کنید که اعتبار بالایی دارند مثلا برای خرید سوله اگر به سوله تاپ مراجعه کنید بی شک با کارشناسانی که این مجموعه دارد کامل ترین قرارداد ها بسته می شود.
جا دارد از سایر عزیزانی که در حوزه خرید و فروش املاک صنعتی کار می کنند و فعالیتشان قابل ستایش هست نام ببریم از جمله مجموعه های کارخونه ، سوله چی و ...
حال به ادامه مقاله توجه نمایید :
 
سوله های صنعتی می توانند در بهترین ، اما نادیده گرفته شده ، سرمایه گذاری در املاک و مستغلات قرار بگیرند. بازگشت سرمایه با ساختاری مانند این معمولاً بهتر از ROI در یک ساختمان آجر و ملات است.
 
سوله های صنعتی پتانسیل و مزایای زیادی دارند که شاید شما در نظر نگرفته باشید. اگر به دنبال ساختمانی برای خرید با بازگشت سرمایه شدید هستید ، استفاده از آن آسان خواهد بود و یا یافتن مستاجر برای آن ، به دنبال یک سوله صنعتی نباشید.
 
 
آنها مقرون به صرفه هستند
 
سوله های صنعتی این مزیت را دارند که نسبتاً ارزان قیمت برای خرید هستند ، اما فروش آنها با قیمت بالاتر از مبلغی که برای آن پرداخته اید آسان است. ساخت آنها بسیار ارزان است ، به لطف مواد ارزانتری که می توان از آنها استفاده کرد. یک سوله صنعتی می تواند با مبلغ بسیار کمی کمتر از یک ساختمان اداری در همان اندازه ساخته شده با آجر و ملات ساخته شود که به مواد بسیار گران تری احتیاج دارد. با تشکر از این ساختمان مقرون به صرفه و قیمت خرید مقرون به صرفه ، یک سوله صنعتی می تواند منجر به بازده بیشتر سرمایه و زمان کوتاهتر برای بازپرداخت سرمایه اصلی شما شود.
 
بسیاری از سوله های صنعتی با فولاد ساختاری ساخته می شوند. این ممکن است در هنگام ساخت ، گرانتر از سایر مواد باشد اما در طولانی مدت قاب بندی فولادی مقرون به صرفه است. به دلیل عدم نگهداری مورد نیاز برای نگهداری از فولاد سازه ای در شرایط مناسب ، یک سوله صنعتی ساخته شده با این سرعت بسیار کندتر از ساختمانهای ساخته شده با مواد دیگر پیر می شود. فولاد شکاف ، تار ، ترک یا پوسیدگی نخواهد داشت ، بنابراین نیازی به تعمیر یا جایگزینی پرهزینه ندارد.
 
آنها سازگار هستند
 
سوله صنعتی فضایی کاملاً کاربردی است. اکثر ساختمانهای آجر و ملات فقط با یک هدف ساخته شده اند و تبدیل آنها به چیز دیگری بسیار دشوار است. با این حال ، تبدیل سوله صنعتی به هر آنچه که شما نیاز دارید بسیار آسان تر است. می توان از آنها برای فضای اداری استفاده کرد و در صورت نیاز به فضای بیشتر به راحتی به انبار تبدیل می شوید.
از آنها به عنوان فضای خرده فروشی یا هر چیز دیگری که فکرش را بکنید استفاده کنید. بیشتر سوله های صنعتی به عنوان فضای ذخیره سازی یا انبار ساخته شده اند ، اما تبدیل آنها به فضای اداری یا استفاده برای اهداف مختلف به طرز شگفت آوری آسان است. برای ایجاد دفتر کار در فضای انبار می توان سطح میزانسنی را ایجاد کرد.
 
زمان و هزینه لازم برای تبدیل یک سوله صنعتی نیز بسیار کمتر از هزینه ای است که شما می خواهید یک ساختمان آجر و ملات تبدیل کنید. سوله صنعتی فضای بسیار سازگار تری است و برای تأمین نیازهای کسب و کار یا اقتصاد محلی برای کمک به شما در دریافت بیشترین اجاره از فضا ، تغییر آن آسان است.
 
آنها درآمد بالاتری ایجاد می کنند
 
شما می توانید درآمد بیشتری از یک سوله صنعتی از یک ساختمان در همان اندازه کسب کنید. املاک تجاری براساس متراژ مربع اجاره دریافت می کنند. یک سوله صنعتی بسیار انعطاف پذیر است و شما می توانید به راحتی فضای بیشتری را در داخل اضافه کنید ، به این معنی که می توانید اجاره بیشتری را پرداخت کنید. هرچه بیشتر بتوانید شارژ کنید ، درآمد بیشتری کسب می کنید و از همان اول سریعتر می توانید سرمایه اولیه خود را در خرید ملک پس بگیرید.
 
آنها اجاره نامه طولانی تر دارند
 
بیشتر سوله های صنعتی را می توان برای مدت طولانی تری از بیشتر ساختمان ها اجاره داد. بیشتر ساختمان ها دوره اجاره معمولی شش تا دوازده ماه دارند ، اما بیشتر سوله های صنعتی را می توان برای چند سال اجاره داد.
 
این برای مالک ساختمان خوب است ، زیرا شما می توانید یک مستاجر پرداخت کننده را برای مدت طولانی تری در سوله نگه دارید ، با خطر کمتری که فضای بین اجاره ها خالی بماند ، و بدون هزینه تمدید ، یا تبلیغات برای مستاجران جدید. اگر مستاجر بتواند فضا را سفارشی کند ، به احتمال زیاد بیشتر می ماند و به شما اجاره بیشتری پرداخت می کند.
 
آنها کم نگهداری می شوند
 
سوله های صنعتی با استفاده از فولاد ساخته می شوند ، که این امر باعث می شود گزینه تعمیر و نگهداری بسیار کم باشد ، به این معنی که برای نگهداری ساختمان خود باید زمان و بودجه کمتری را هزینه کنید. فلزی که سوله ها ساخته شده اند برای محافظت از آن در برابر آب و هوا گالوانیزه شده و باعث زنگ زدگی آن نمی شود.
 
این فلز همچنین از خوردگی محافظت شده و اثرات آن را کاهش می دهد. برای محافظت از فلز ممکن است لازم باشد هر چند سال یک بار دیگر سوله را رنگ آمیزی کنید ، اما به غیر از این ، تقریباً به هیچگونه نگهداری احتیاج نیست. این امر نگهداری آنها را بسیار ارزانتر می کند که برای سرمایه گذاران بسیار جذاب است.
آنها با دوام هستند
 
سوله های صنعتی سازه های بسیار محکمی هستند که این یک مزیت بزرگ است. صدمه زدن به فلز ماده آسانی نیست ، به این معنی که این سوله ها پناهگاه انعطاف پذیر و با دوام طولانی برای تجارت داخلی ارائه می دهند. حتی سوله های صنعتی ساخته شده با پلاستیک دارای تقویت کننده های فلزی در ساختار پشتیبانی هستند که آنها را بسیار مقاوم نیز می کند. اگر یک سوله صنعتی دارید ، می توانید از ماندگاری طولانی مدت آن اطمینان داشته باشید.
 
قاب بندی فولادی در سوله های صنعتی معمول است که ماده ساختمانی بسیار پایداری است. در صورت استفاده صحیح ، از اسکلت فلزی یک ساختار سخت و محکم ایجاد می شود. فولاد سازه ای نسبت مقاومت به وزن بسیار بالایی دارد. این بدان معنی است که قاب های فولادی با گذشت زمان تاب نمی خورند یا ترک نمی خورند. فولاد سازه ای در برابر آب و هوا مقاوم در برابر انقباض و انبساط است که به محافظت از سایر مواد استفاده شده در ساختمان کمک می کند.
 
از آنجا که فولاد بسیار محکم است ، دیواره های سوله صنعتی مستقیم باقی می مانند و از مربع بودن گوشه های سوله اطمینان حاصل می کنند. همچنین وقتی بارهای سنگینی روی آن قرار می گیرد خم نمی شود و این برای ایده آل برای سایبان طراحی شده برای ذخیره سازی مناسب است. با وجود این مقاومت ، فولاد نیز بسیار سبک است و ساخت آن را آسان تر می کند.
 
اگر به دنبال سرمایه گذاری در املاک هوشمند هستید ، می توانید یک ساختمان اداری سنتی انتخاب کنید ، اما باید یک سوله صنعتی خریداری کنید. به لطف انعطاف پذیری آنها ، آنها برای مشاغل شخصی شما خوب کار می کنند وگرنه اجاره دادن به مشاغل دیگر و بازپرداخت سرمایه گذاری شما آسان خواهد بود. این سوله ها به لطف دوام و سازگاری مقرون به صرفه هستند. شما می توانید به راحتی و با اجاره طولانی مدت این فضاها را با قیمت مناسب اجاره کنید و به راحتی بازدهی بالایی از سرمایه داشته باشید.

 

منبع : https://sites.google.com/site/tekyenave/






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: